GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lions and patterns

2012-05-22 | 20:33:30 | Avanna konst/design/foto

Så där nu har jag testprintat det nya mönstret, det utan döskallar iblandat och let me just say and pardon my french men fan vad jävla snyggt det blev!!!
Det är verkligen det här jag älskar mest med att ha ett eget tryckeri - jag kan få en idé och testa den direkt.
Love!

Så det nya mönstret skall självklart upp i shoppen, håll utkik på AVANNA.SE !

Ett annat jäkligt snyggt motiv som finns till salu där nu är nya lejonprintet.
Haha jag kommer kunna shoppa hela min sommartopsgarderob i min egna webshop. Så jäkla många snygga toppar där nu.

Kommentera 3 st

Kommentarer
art by Lisa Lans
2012-05-22 - 21:45:38

Så snygga!

Anonym
2012-05-22 - 22:45:21

Har du fotograferat lejonen själv? :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-05-22 - 22:48:52

anonym: nope, det är min mamma som fotat när hon var i sydafrika =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: