GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Första Maj!

2012-05-01 | 14:03:19 | Egocentrerat&Vardagligt



Glad Första Maj blogosfären!

Hoppas ni har en ljuvligt härlig röd dag!
Jag klev opp nån gång mellan 7 och 8 imorses , åt lite frukost och tog hand om lite städ och tvätt, njutit av att darling är ledig och spenderat en massa timmar i trädgården...fortfarande inte fattat det ritkigt - vi har hus! Vi har trädgård!
Stefan har klippt gräset och jag har krattat ihop gräsrester så gott jag kunnat med min allergi.
Legat i solstol, dock med jeans och kofta på mig, och läst massor och fikat på lite brie och tomater.
Bästa Karin har varit här på en kopp te och även ett snabbesök av mam&pap.

Snart är det dock dags att göra sig iordning och bege sig fram mot stan och Första Majtåga!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Moa
2012-05-02 - 08:52:23

Jag drömmer om en trädgård. Måste vara såå skönt att kunna gå ut och fixa å dona i den. Hoppas du får massa trevliga stunder i din trädgård i sommar :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: