GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

candy&skulls

2012-05-18 | 18:17:46 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu tar jag helg ett par timmar. Jobbat större delen av dagen men hunnit med en lång rask promenad med mamma.

Men nu häller jag upp ett glas rött tror jag. Ska dock upp tidigt imorrn bitti för att göra en möhippeplåtning/modelplåtning. Vännerna ska ge den blivande bruden en model/fashionplåtning i present med smink och styling. Kul!

Hoppas vädret blir på vår sida.

Nepp, soffa, choklad och rödvin nu!

..kanske gör några fler döskallearmband dock..det är ju så kul.

 

 

Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2012-05-18 - 22:53:29

Låter som en mysig fredag :)

IDASWARDROBE.com
2012-05-18 - 23:36:09

Vilken rolig plåtning du har framför dig! :)

Ett glas rött och lite godis skulle jag också vilja ha, men det går itne så bra ihop med arbete och godisförbud ;)



Ha en fin kväll och lycka till imorgon fina du!



Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: