GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sådana där 15minutesoffamefeelings

2012-03-24 | 14:23:52 | Egocentrerat&Vardagligt



Förmiddagen har ägnats åt en kärleksplåtning med ett väldigt pussigt par, haha.
De tu skall gifta sig på Nyårsafton och ville nu dels ha provsminkning och dels lite loving pictures. De bor i Göteborg men hans mamma och pappa bor i Ekedalen här utanför Tidaholm. Blev så lustigt när jag kom dit till brudgummens föräldrahem då mamman var tvungen att ringa sin dotter och säga att jag/Avanna var i deras hus. Så gulligt.

Nu leker jag och darling sommar på altanen i den jättevärmande solen!
Kommentera 1 st

Kommentarer
smultris
2012-03-24 - 23:32:13

jag vill också ha en altan att vara på, själv har jag bara en flagnande balkong i förorten :)



spännande med en kärleksfotografering, hoppas man får se några bilder sen :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: