GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

PollyPix.blogg.se

2012-03-08 | 16:02:23 | Foto/Fotografering

Så där, nu tror jag vi är redo, svägerskan och jag att släppa vår Pollypixblogg!

Där kommer vi lägga upp foton i olika kategorier, ha lite som portfolio.
Eftersom Mickan även är Mua kommer det komma en hel del smink och stylingtips.
Vi kommer lägga upp massor med foton., nya som gamla, ta med er behind the scenes, skriva om fotoidéer, fototips, photoshoots, uppdrag, tankar osv.
Vill även att bloggen ska funka lite som en mötesplats och forum för alla oss fotoälskare oavsett om du är amatör, proffs, hobbyfotograf, nybörjare etc.
Inom fotografering är det så lätt att det blir rent snobberi tycker jag kring det här med utrustning, märken osv. Det vill vi komma bort ifrån.
Kärleken till fotografering är ledordet !

Det är så roligt att ha startat detta med min älskade svägerska som även blivit en av mina närmsta vänner och söthjärtan här i livet. Och vi tror starkt på detta företag och har redan fått en hel del roliga förfrågningar och vi spritter som små barn av alla roliga diéer och plåtningar vi har på G!



Välkomna till pollypix.blogg.se och glöm inte att följa den på bloglovin!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Tess - Istla.se
2012-03-08 - 19:28:19

Ska genast in och kolla in sidan.

Maria - Min väg till fotograf
2012-03-08 - 21:42:54

Vad roligt för er!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: