GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

peaches

2012-03-09 | 12:58:23 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har jobbat från tidig morgon till sena kvällen hela veckan, jobba undan massor igår kväll bara för att kunna ha en ganska skön slapp  fri fredag.
Jag klev opp strax innan halv nio, åt rostade mackor och drack te, städade och donade lite innan jag begav mig ut på en rask promenad.
Dock blåste det så ute så mina ögon rann som om jag grät och efter halva rundan kom mensvärken from hell. Hela underlivet krampade, jag gick och krystandades och var nära att kräkas.

Så fick bli en väldigt het dusch när jag kom in i värmen igen och som en liten glad överraskning kom nya Elle i brevlådan så nu blir det den, godis och te.

Ikväll ska vi på bio, testa en 3Dfilm för första gången.



Kommentera 5 st

Kommentarer
johanna
2012-03-09 - 13:47:47

ååh då vet man vad man har att se fram emot, em helt ny Elle :D fantastiskt!

blä för mensvärekn dock!

Hanna - Mode, smycken och min vardag
2012-03-09 - 15:30:14

Hoppas du får en härlig dag! Kul med bio. :-)

Carola [✿✿✿]
2012-03-09 - 17:28:36

Oj här häder det mycket, vad kreativ du är Anna! Fortsätt ROCKA!

Ha en bra fredagskväll!

Jess
2012-03-09 - 21:28:50

Får hoppas dagen utvecklades till det bättre och att bion var bra. Trevlig helg! :)

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen
2012-03-10 - 08:58:55

Jag älskar smått & gott skålarna, har sådana jag med. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: