GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I min väska

2012-03-29 | 13:36:12 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Jag har inte haft tid med Torsdagstemat på några veckor men nu hade jag en stund över.
Det är Sofie som valt denna veckas tema - så alla som deltar kommer publiceras med länk där under dagen.

I min väska var temat och min bild blev så här:

 

Jag har väl i princip alltid med mig nån typ av peng/kontokort, i alla väskor jag har ligger det nog nåt läggglansklet och sminkprodukt likaså en tampong eller  två. Nycklar till hemmer, telefonen ofta har jag med mig kameran - kompakten eller systemen beroende på väskstorlek och destination, nån penna...sen kvitton och trasiga tuggummin brukar också hittas i väskorna mina men det hade jag inte lust att teckna.

Kommentera 1 st

Kommentarer
alexandra
2012-03-29 - 23:04:01

åh, ensamma pennan! tur att den har lite andra kompisar i alla fall.. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: