GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

foto på menyn

2012-03-10 | 16:43:49 | Foto/Fotografering

Idag har jag och svägerskan min haft vårat första fotouppdrag med PollyPix Photography.
Gravid/Kärlek/Familjefoto stod på menyn och nu är det ne sån där härlig känsla i hela kroppen som man bara får när minneskortet är laddat och fullt med massa fina bilder och det spritter i kroppen av lusta att bara få öppna photoshop och göra lite redigering.

LÄgger upp bilder på PollyPixbloggen där jag hoppas ni fotoälskare vill hålla till, kommentera och diskutera foto!

Kommentera 2 st

Kommentarer
Sandra
2012-03-10 - 17:35:49

AG har ritat ett sjukt vackert porträtt av dig, ifall du inte sett det! <3 Kram

http://annagrundberg.blogspot.com/2012/03/ritat-avanna-och-kvinnodagen.html

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-03-10 - 18:26:29

Sandra: ja jag såg det igår fick det på mail! Så himla jättefint =)

Ska visa det på bloggen imorrn =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: