GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Drömmen som blev sann födde nya drömmar

2012-03-20 | 22:23:47 | Lyx

Nu är det ett år sedan jag åkte på semester till underbara Teneriffa tillsammans med minsambo och mina svärföräldrar.
Det var första gången jag flög och jag älskade det.
I samma veva fick jag även reda på att jag hade vunnit en resa för mig och mamma til Cypern via Solresor.
I maj förra året åkte vi till Ayia Napa och Paradise Village med all inclusive och hade en helt fantastiskt underbar vecka jag och min allra bästaste vän, mamma.
Vi låg mest vid poolen, läste, päste, njöt och totalkopplade av och bort allt annat. Inga måsten. Inga krav.
Vi är båda fortfarande så fruktansvärt tacksamma för den veckan som vi fick av Solresor.
Då det inte fanns nåt internet som utlovat på plats fick jag skriva mitt resereportage i efterhand - det kan ni läsa HÄR.

Nu utlyser Solresor återigen denna tävling " Om man vill agera resereporter" och vinna en resa för dig och en medresenär.

Jag tänker absolut testa att tävla igen även om jag inser att de nog inte väljer samma vinnare två år i rad.
Men innan jag vann den där resan förra året trodde jag aldrig det var möjligt alls att kunna vinna nåt sånt över huvudtaget.
Drömmen blev sann.
Och den drömmen jag och mamma fick uppleva skapade ju nya drömmar.
Vi drömmer om att faktiskt göra om samma slags resa till Cypern, en helt underbar lat skön vecka och vi pratar även om att försöka spara ihop till en Spanienresa, Mallorca, Menorca eller Kanarieöarna.





Jag har ansökt om att få bli Solresors resereporter på Cypern, Kreta, Spanien eller i Kroatien under en vecka. Vill du också ansöka så gör du det här.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Banana
2012-03-20 - 22:33:13

Kul att se en bild på din mamma, vilken snygging!

Malin
2012-03-20 - 23:14:21

Riktigt snygga är ni, du och din mamma! Så roligt att ni fick åka på resan förra året :-)

Annster
2012-03-20 - 23:30:21

Låter intressant. Om man endå hade turen att vinna något sådant.

Fin bild på dig och din mamma :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: