GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sex and the couch

2012-06-24 | 10:50:21 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndagsförmiddag blogosfären!
Hoppas ni mår bra!
Min midsommardag/lördag spenderades mest i soffan, förutom en väldigt regnblöt promenad.
Jag plöjde de två SATCfilmerna...och jag måste säga att jag ändrat åsikt litegranna.
Ok att filmerna aldrig kommer i närheten av seriens brahet  och de behövdes inte göras eftersom serien slutade bra som den gjorde..
Men nu tycker jag att film 1 är helt ok, igår kunde jag se hela i ett streck utan att pausa.
Dock tycker jag nu att film 2 är ganska långtråkig på sina ställen och halvjobbig.
 
Men det var skönt att bara ligga där i soffan med choklad, lite kaffe, te, vin ( ehh allt man ska undvika för gula tänder?!) medan regnet öste ner utanför och bara kolla på härliga kreationer, outfits, skor, frisyrer, yta och bubbel.
Dessutom hade jag fått order från mamsen att se dessa filmer utan att vare sig kolla mobilen, mailen, bloggen, shoppen eller göra nåt jobbrelaterat...och jag lyckades..nästan..hehe.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
A
2012-06-24 - 11:49:13

Såg film 1 igen för någon vecka sedan. Har ju alltid gillat den bättre än 2:an, men jag är sugen på att kolla 2:an igen nu. :)

Josefine
2012-06-24 - 12:25:45

Inte bara jags om spenderat midsommaren i soffa då ser jag. =]

Helén
2012-06-24 - 14:57:12

Låter som min dag. Fast jag hade annat på TVn. Men sov,vilade och åt. Man behöver sådana dagar med.

Kramis

Johanna Öberg
2012-06-25 - 10:59:30

åh sex and the city :)

Svar: mmm det bästaste!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: