GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

pattern sketching

2012-06-20 | 18:56:05 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Pust och stånk.
Har precis klipp gräset och efter det hinkat i mig några liter vatten. Böev helt slut , jättetörstig och lite snurrig i skallen.
Men jag gillar att klippa gräset, avkopplande och svettigt på samma gång.
 
Annars har jag jobbat. Tryck linnen och agtröjor, gjort armband, beställt hem masa mer döskallepärlor,  och packat ordrar och kommit iväg till posten.
Och mellan varven har jag hunnit med en solariesolning på 20 min och även skisat litegranna.
Funderar på om nåt av dessa skall få bli veckans nyhet på AVANNA.
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Frida
2012-06-20 - 19:40:25

vad fina :D diggar den med fjädrarna!

Svar: tack frida!!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Sofie
2012-06-20 - 23:03:59

åh gillar de två första :)

Svar: åh vad roligt att du gillar dom! Kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Linnéa
2012-06-21 - 18:53:30

Det näst nedersta linnet är så grymt snyggt så jag dör, jag fattar inte hur man (du) lyckas skapa dessa otroliga verk. Jag är sjukt imponerad!

Har ny blogg by the way - ville börja om på nytt =)

Svar: åh tack Linnéa! Blir så glad för dina ord!!Kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anonym
2012-06-21 - 23:05:50

Tycker linnet med kvinnan när hon har vit tröja på sig är grymt snygg! :)

Svar: åh tack så hemskt mycket!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: