GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

it was me and the gals last night

2012-06-21 | 10:27:35 | Egocentrerat&Vardagligt

Igår kväll tog jag för första gången fram min SATCbox och mina SATCfilmer sedan vi flyttade hit till vårat underbara hus, vilket vi ju gjorde den 23 december.
Det var dags att återse mina vänner igen.
Och det finns ingen bättre serie att se varma, sköna sommarkvällar när man är ensam hemma och bara insupa gassande och pulserande storstadssommaratmosfär och få sommaroutfitinspiration.
 
Jag valde att se disc 2 av säsong 4 med My motherboard myself, time for punishment, belle of the balls m fl.
ahh lovely.
Kommentera 3 st

Kommentarer
DEN RIKTIGA JOSEFIN
2012-06-21 - 11:08:44

Tittade också på SATC igår, looove :)

Svar: ja det är så underbart! Särskilt när man itne sett det på ett tag =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

LIEEYA - ART MY WAY ♥
2012-06-21 - 11:33:26

Jag hittade var man ändrade det ifall du också ville ändra din text. Klicka på Inställningar - Profil - Alias/Namn så skriver du in texten där :) Kram, Lieeya

Svar: tack gumman!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Frida
2012-06-21 - 20:11:24

Åh, det var ett tag sen jag kollade på SATC insåg jag nu. Det är illa.

Svar: det får du råda bot på bums ;)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: