GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

för en rock chic lite slapp look

2012-06-06 | 10:16:32 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Jag blev kontaktad av webshopen SHEINSIDE och fick välja ut ett valfritt plagg att få hemskickat.
Detta är en av allla webbutiker som har det mesta av sortimentet i "One Size vilket jag känner alltid är vanskligt när man inte är trådsmal.
Sen blev jag lite konfys av just deras sortiment då en del ser ut att vara H&Mplagg? Eller har jag fel?

Jag valde till sist den här klänningen, som dels verkar ganska så luftig i storleken och jag ser den ha en del användningsområden.
Kommer främst använda den till en rockchic look åt det slappare hållet.
Snygg!



Klänning: Sheinisde.com
Hatt och glasögon: H&M
Skor: Skopunkten
Smycken: AVANNA.SE
Kommentera 3 st

Kommentarer
Solia
2012-06-06 - 11:30:00

Att du inte tackade nej tlll plagget med tanke på hur negativt inställd du verkar vara till hela sajten. Det hade kanske varit mest schyst mot dem också då jag knappast tror att de menade att du skulle dissa dem i ett inlägg i utbyte mot gratis kläder?!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-06-06 - 13:02:56

Solia: Jag tycker inte att jag dissar när jag informerar eller uttrycker att det är svårt att välja när det är ONE SIZE samt en undran över att det verkar vara H&Mkläder i sortimentet?

Bara för att man får saker gratis måste man ändå kunna få vara kritisk/undrande och inte svälja allt med hull och hår.

och jag har inte fått några som helst krav att jag måste höja dom till skyarna.



Men nu hittade jag ju ett plagg jag verkligen ville ha.

Linda
2012-06-06 - 21:40:31

Jag har aldrig varit inne på den där sidan tidigare, men gick in nu och det är ju verkligen H&M-kläder de har där, bl.a. alltså. Är t.o.m. bilder tagna från H&M:s hemsida ibland (alltså bilder på plagget på en H&M-modell). Verkar mycket skumt.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: