GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Drömstart!

2012-06-25 | 08:20:51 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon blogosfären!
 
Regnet det fullkomligt öser ner ute , men det känns som om solen skiner på mig idag i alla fall.
 
♥ Först och främst så har jag fått den stora äran att denna vecka vara Veckans Blogg här på Blogg.se och pryda startsidan - så himla roligt och det betyder massor! Har sagt det förr och säger det igen, Blogg.se är verkligen bästa bloggsajten! Jag tycker det är en fröjd att varje dag surfa in på startsidan och se alla "bloggnyheter" och puffar Karin och resten av Blogggänget lägger upp, som världens bästa bloggtidning. Både små och stora bloggar får synas.
 
♥ Jag trodde jag hade en ganska lugn vecka framför mig, men roliga sak nummer två: Igår visade Kenza upp sig i ett Avannalinne och det blev fullständigt kaos på Avanna Shoppen. Flera flera hundra online i flera timmar och massa massa ordrar att ta itu med och dagskassarekord slogs med råge.
 
Så himla roligt och jag är så tacksam.
 
 
 
Kommentera 18 st

Kommentarer
Anna O
2012-06-25 - 09:25:18

Grattis! Kul att veckan börjar bra! Förhoppningsvis uppväger det lite det tråkiga du nämnde för några inlägg sen. Kram!

Carina
2012-06-25 - 09:52:55

Minns du vad jag sa från början Heja Anna

Carina
2012-06-25 - 09:53:40

minns du vad jag sa i början
Heja Anna

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-06-25 - 09:56:48

Åh vad roligt! Du är värld all publicitet du kan få!

Linn
2012-06-25 - 09:57:21

Så härligt att läsa om dina drömmar i sista frågan. Precis så ska man göra! Tala om vad det är man vill, då ökar chanserna för att drömmarna ska gå i uppfyllelse har jag märkt. Hoppas att allt du önskar slår in.

Eleonore- Kokboksutmaningen
2012-06-25 - 10:05:50

Så kul, vilken härlig start på veckan!! Tänk att Kenza la upp ett linne från dig :)

D A H L È N
2012-06-25 - 11:54:18

ååååh, du är sååå värd de finaste du! :D Fan va kul för dig!! :D

Svar: tack älskade du!kram
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Linnéa
2012-06-25 - 12:48:03

Men gud vad roligt, grattis till både ökad försäljning och intervjun på framsidan =) Jag köper bara massa (grrrrr) träningskläder just nu eftersom jag skall jobba inom träning i sommar. Men till hösten måste jag ge mig på ett....eller rättare sagt ett par Avannaplagg, älskar leoparden och de nya damerna du har skapat. Åååå längtar tills jag får gå klädd i normala kläder igen haha.

Svar: men du jag har ju lite träningsinspirerade citat på linnen på Avanna ;)
Tack för att du alltid är så snäll och stöttande gumman!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Elin
2012-06-25 - 12:48:33

Så himla roligt, grattis! Håller med övriga, du är jätteduktig :D

Svar: tack så hemskt mycket! kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anna Hansson - barnboksförfattare
2012-06-25 - 14:52:00

Väldigt snyggt linne!! :)

Svar: tack så jättemycket!vad roligt att du är barnboksförfattare =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

emilia
2012-06-25 - 15:01:25

riktigt roligt, stort lycka till med webbshoppen!

Svar: tack så hemskt mycket!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

smäm
2012-06-25 - 16:05:42

Fy vad kuuuuul!

Svar: ja det var allt en härlig start!massa kram finis
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Jess
2012-06-25 - 20:22:58

Vad roligt! :) Och jag håller med, blogg.se är en bra bloggportal även om jag ibland kan tycka att de fokuserar liiite för mycket mode. Men det är kanske för att jag inte är överdrivet intresserad av det som jag tycker så :)

Svar: haha I love the mode hihi men tycker det blivit riktigt bra blandning nu när det är uppdelat i olika startsidor också.
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Jannike
2012-06-25 - 21:45:30

Grattis Anna det var roligt att läsa! :) Kram

Svar: Tack Jannike!Massa kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anna J
2012-06-25 - 22:12:03

Va kul med en så bra start på veckan för dig. Man behöver såna kickar mellan varven för att klara av när saker och ting inte är så bra, så funkar jag iaf. Jag har också haft en bra start på veckan med en rolig dag på jobbet samt en trevlig fikastund på kvällen med ett gäng kompisar som jag blir glad av. Ha det fortsatt bra i veckan! Kram!

Svar: ja det behöver man sannerligen och blir glad att läsa att du också haft en fin start !kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Moa
2012-06-26 - 07:07:20

Åh vad roligt för dig :D Härlig start på sommaren!

Svar: indeed! Massa kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

CrasyK Art & Design
2012-06-28 - 22:50:43

Go Anna! :) Så Sjukt snyggt linne!

Svar: tack så hemskt mycket! blir så glad =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Lillian
2012-06-30 - 09:20:19

Vilken kul start på dagen!

Svar: ja det var verkligen en urhärlig start, önskar det kunde vara så oftare =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: