GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bitterfittor och Surkukar

2012-06-20 | 12:04:31 | Egocentrerat&Vardagligt

Bloggkommentatorerna är en av mina favvobloggar och absoluta bloggmåsten.
Jag tycker A-M och Mia skriver träffsäkert, klipskt, analyserande, bra och roligt och dessutom tycker jag tjejerna är jävligt bra som personer i verkligheten också.
Därför kan jag bli så totalt förbryllad ibland hur deras kommentarfält fullkomligen svämmar över av världens bitterfittor och surkukar som verkar vara totalt och helt oförmögna att känna minsta glädje för andra människor.
T ex när de skrivit ett positivt inlägg om mig eller mitt företag/design så blir 9 av 10 kommentarer till det inlägget negativa och det ska klassas ner och kritiseras och en massa "hon ska minsann intre tro att hon är nåt"
Och visst alla får tycka och tänka som de vill och alla kan absolut inte gilla en men ibland är det så okunstruktiv kritik så man blir helt förbluffad.
 
Ja jisses.
 
Nej jag får avsluta det här med lite bloggtips, bloggar som jag gillar lite extra mycket:
 
Blogosfärens kanske bästa illustratör och grafiker - SMÄM
En underbart duktig och driven fotograf - Caroline Dahlén
Också en fantastisk tecknare, företagare, designer som också känns som en vän - Anna Grundberg
 
 
Therese är oerhört snäll och varm som person, helt fantastiskt på grafisk design och layout med fantastisk mode och shoppingkoll - Shoppingandfashion
 
Kommentera 7 st

Kommentarer
Anna
2012-06-20 - 12:29:18

<3

Svar: hjärta till dig med gumman!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Smäm
2012-06-20 - 12:41:15

Läste rubriken på ditt inlägg och såg första bilden på bloglovin. Blev en smula orolig först :O Tusen tack för dom fina orden. Så tråkigt med bittra surpuppor. Gillar dig skarpt! :)

Svar: haha men gud tänkte inte på att det kunde se konstigt ut där, förlåt om du blev orolig babe.kramar!!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

D A H L È N
2012-06-20 - 21:10:56

haha jag blev lika orolig som SMÄM där ett tag ;) Men tack så mycket för de fina orden :)

och till alla bitterfittor och surkukar finns bara två ord: Fuck off! ;)

Svar: well said!Puss på dig finis!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Hoffafloffa
2012-06-21 - 08:59:57

Jag håller med dig. Bitterheten och missgynnsamheten frodas verkligen som ogräs på nätet

Svar: ja det är så konstigt det där. Visst kan man tycka saker är fula och inte gilla det andra gör men fattar inte riktigt vad man får ut av att sitta och skriva ned det hela tiden att man tycker si och så.
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Linnéa
2012-06-21 - 18:51:37

Så himla kul att du skriver om några bloggar, hittade ju till och med en tävling hos Anna Grundberg =)

Svar: kul att det uppskattas, ska bli bättre på bloggtips då och då.Annas linnen är jättefina, jag som fått äran att trycka dom =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

shopping and fashion
2012-06-26 - 00:33:43

Tack älskade du för dina fina ord! Du är bäst och jag är så glad att jag lärt "känna" dig! Massa kärlek <3

Svar: detsamma finis! massor av kramar och kärlek från mig till dig!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

shopping and fashion
2012-06-26 - 00:35:28

Gick inte min kommentar fram finaste?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: