GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bästa låtarna en regning dag

2012-06-25 | 15:14:59 | Musik/Böcker

 
Bästa låtarna att pigga opp sig med i regniga stunder, fuldansa och falsksjunga litegranna till just nu:
 
Then he kissed me / The Chrystals
Cool Rider/ Grease 2 Soundtrack
Hungry Eyes/ Dirty Dancing Soundtrack
Give it up/ KC and the Sunshine Band
This Magic Moment/ Leroy Gibbons
Mississippi / Sheryl Crow
Hang with me/ Robyn
Dig up her bones / Misfits
Det måste vara radion/ Ebba Grön
Ryan Adams / Firecracker
Open your heart/ Madonna
Red red wine / UB40
 
 
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Junitjej
2012-06-25 - 16:07:45

Härligt med musiktips!!!

Svar: kul att du uppskattade det!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

rebecka
2012-06-25 - 16:38:18

vilka bra tips på låtar! perfekt en dag som denna:)

Svar: va kul att du gillade låtarna =)kram
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

johanna
2012-06-25 - 17:12:21

härliga låtar! behöver verkligen muntras upp i det här vädret!!

Svar: kul att du gillar låtarna =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Maria
2012-06-25 - 19:47:42

Gillar verkligen din blogg! Coolt med ett eget företag! :)

Härlig blandning av låtar. :)

Svar: åh tack så mycket vad roligt att du gillar den =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Victoria
2012-06-25 - 19:56:35

Åååh min gamla favoritblogg! Jag följde din blogg förr i tiden, VARJE DAG :D Inte bara för att du är så grym på att designa och måla utan mest för att du är en sån himla go person som får en att må bra genom att bara "va du" :)
Men nu har jag själv inte bloggat på ca ett år och under det året har jag inte heller läst andras bloggar. Stängde ner hela datorn under ett år och fokuserade på annat.
Men nu har jag börjat blogga igen och vilken TUR att du hamnade på förstasidan så att jag blev påmind om dig igen! :) Nu har jag ju massor att läsa.
Önskar dig allt gott och en fin sommar. Kram från en gammal trogen läsare.

Svar: åh vad roligt att du hittat tillbaka Victoria!MAssa kram!!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: