GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

strutta omkring i storstan och shoeshoppa..minus fis..

2012-07-22 | 12:50:52 | shopping, provrummet & cravings

 
Den här klänningen fyndade jag på torget i onsdags.
Velade ett tag men nej jag kunde inte släppa den så vart ju lika bra att ta med den hem.
Eller hur?
 
För enligt mig är det en Carrie Bradshawklänning, likt den hon bär i i avsnitt 64, säsong 4, Ring a ding ding när hon och Miranda shoppar skor och Miranda fiser när hon drar sig i fingret.
 
Inte riktigt samma modell eller mönster men de påminner om varandra..och ja min klänning är ungefär lika genomskinlig också.
 
Så nu hoppas jag på underbart sommarväder i Stockholm i veckan som kommer när vi ska dit på minisemester några dagar så jag kan strutta omkring i min klänning i storstan och hmm kanke skoshoppa..minus fis.
 
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Erica
2012-07-22 - 14:28:57

klänningen var supersööt!

Hanna
2012-07-23 - 08:22:17

Fin klänning!

Malin
2012-07-23 - 11:21:06

Vilken är din favoritsäsong av Sex and the city? Kör ett maraton nu så jag blev lite nyfiken eftersom jag vet att du gillar den :-)

Jag vet inte om jag har någon favoritsäsong (bara massa favoritavsnitt), däremot gillar jag Carries kläder bättre i säsong 1 och 2. Hon har lite mer bohemisk stil där.

Svar: jag vet vilken säsong jag tycker sämst om och det är femman.Men jag tycker nog att 4:an är den mest kompletta säsongen både vad gäller avsnitt, outfits och story...kunde bara vart lite mer av carries 80talsflirt i fyran som det är i 3:an.
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anonym
2012-07-23 - 23:14:23

Superfin klänning


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: