GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Florida, Monaco, Bahamas och Barbados...

2012-07-23 | 20:58:23 | Egocentrerat&Vardagligt

Ojoj nu värker ryggen.
Stått och tryckt och packat ordrar hela dagen.
...och strax dax att packa resväskan.
Men först lite grillat och en kall öl.
 
Vill bara visa lite vad jag tryckt för AVANNAbeställningar idag.
Dels den megasnygga 11-toppen:
 
 
Och sen den jättehärliga Holidaykolektionen! Flera kunder har köpt hela kollektionen med alla fyra motiven.
Så kul! Och de är verkligen läckra tillsamans.
Eller hur?
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Clara
2012-07-24 - 13:54:32

jäklar så coola, va kostar en ?

Svar: gå in på www.avanna.se så ser du alla priser och det stora utbudet =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

donnasandra
2012-07-24 - 16:27:39

Himla fina allihop :-D I höst ska jag köpa något nytt Avanna-plagg. Har vuxit ur alla mina tyvärr ;-)

Olivia
2012-07-29 - 23:12:05

Vad skulle man få göra för att få sig avmålad av dig? Jag älskar dina fräna bilder. Jag behöver verkligen en till min header.

Svar: hej du =) du kan beställa tecknat porträtt på min webshop, www.avanna.se =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: