GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en i varje färg...

2012-07-27 | 08:59:26 | shopping, provrummet & cravings

 
Så här såg jag ut igårkväll.
Klänningen är ny , det långa kedjehalsbandet likaså, båda 50 kronor styck, från H&M of course.
Just den där klänningen har jag nu i svart, cerize, zebramönstrad, vit och så denna orange.
Älskar modellen.
 
Nu ska vi snart äta vår sista hotellfrukost för denna tripp, i eftermiddag går tåget hem igen. Hoppas nu det kan vra lite högsommarvärme och solstolsvänligt väder hemma  Tidaholm när jag kommer hem, för självklart har det varit årets kanonväderdagar där hemma medan jag varit här borta. Vore ju kul att kunna utnyttja vår trädgård denna första sommar i huset litegranna inan hösten kommer.
 
huuu...vill inte ha höst..
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: