GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sweaters + leggins

2012-02-11 | 10:30:18 | shopping, provrummet & cravings

Det här är vad jag kom med från H&M igår, efter väldigt mycket provrumsångest  som håller i sig även idag bläsch.

Två tröjor  oversizemodell som jag kommer ha som tröjklänningar samt ett par svarta leggins jag tror kommer bli snyggt med tröjorna framme i vår med ett par heels...Fast nu är det den där drömbilden i skallen då om "hur det ska se ut..där  jag har långa smala ben" kontra verkligheten där jag inte har de där benen..
Oh well.

Kommentera 13 st

Kommentarer
Hanna
2012-02-11 - 11:22:54

Har en marinblå sådan tröja, den rosa var väldigt fin så jag får nog kolla efter den när jag är framme nästa gång! :)

Malin
2012-02-11 - 12:30:30

Jag som har långa och rätt smala ben kan knappt köpa oversize/tröjklänningar i hopp om att kunna ha dem till leggings, eftersom de blir för korta, vill ju liksom helst att de ska täcka hela rumpan! Så det där med långa smala ben är inte heller så praktiskt alltid, särskilt inte när man ska köpa vanliga byxor, de är nästan alltid för korta på mig..

Mikael
2012-02-11 - 12:35:48

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

ANNAWII ♥
2012-02-11 - 12:44:07

Åh vilka fina tröjor gumman! Tror de blir superfina på dig och du får börja se allt fint du har i stället för att se "felen" (som inte är fel i våra andras ögon) ♥

ANNAWII ♥
2012-02-11 - 13:30:16

Godkändes inte min kommentar finis?

smultris
2012-02-11 - 13:46:19

den rosa tröjan gjorde mig lite grön av avund ;)



och du kommer klä alldeles utmärkt i dessa tröjor, så det så :)

E L I N F E L I C I A S
2012-02-11 - 14:37:40

fina!

Jessika
2012-02-11 - 15:38:03

Ett litet tips bara.. Va me o tävla här; http://piicniic.blogg.se/tavla/2012/february/utkast-feb-7-2012.html Finaste alla hjärtans dag-presenten ;)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-11 - 16:40:37

Annwii: Jodå, har bara inte varit hemma på massa timmar så jag kunnat godkänna =)



Jag ser inget direkt fint på mig själv, tyvärr, och tyvärr är det stora problem för mig med min kroppsform och storlek att hitta kläder som sitter snyggt =/



kramar!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-11 - 18:20:01

Malin: hmm jag hade nog ändå tagit längre smala ben any day mot mina korta tjocka som knappt kommer i några jeans för de är så smalt sydda och de alltid är jätteförlånga..ja smala längre ben framför korta stabbiga.

kram

Malin
2012-02-11 - 18:28:08

Jo, jag gillar mina långa smala ben, men jag menar mest att det finns fördelar och nackdelar med båda :) Och man vill väl oftast ha det man inte har, jag har alltid velat bli kortare till exempel :P Jag förstår mig inte på jeans nuförtiden, de är ju helt konstiga, jättesvårt att hitta! Tacka vet jag leggings :) Tror du kommer vara jättefin i det! Kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-02-11 - 19:36:18

Malin: visst kan det nog finnas fördelar med korta ben också men inte kombon tjocka + korta då tror jag det är lättare med kraftigare långa ben just för att det ändå blir lite mer proportionerligt så fort det är mer längd, känner jag.

o well =)



kram

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen
2012-02-11 - 23:17:37

Vilka fina!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: