GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

reduce noise

2012-02-15 | 19:51:17 | Egocentrerat&Vardagligt



Goosh så grynig och brusig denna photoboothbild blev då... fast jag känner mig lite grynig och brusig i kroppen i och för sig. Det fortsätter att sprängvärka i skallen när jag rör ögonen åt sidan. Och nu är jag trött.
Men har fått massa jobb gjort och även varit ute på en långpromenad...och glatt mig åt att det är dagsljus tills efter kl 17 nu! Yey!

Nu ska jag se färdigt på Halv åtta hos mig och efter det Sveriges Mästerkock. Samtidigt ska jag väl göra lite datajobb och skissarbete.

...hmm tror Stefan hade köpt en liten Japp åt mig dessutom som ligger i skafferiet...mmmm
Kommentera 7 st

Kommentarer
Mickan
2012-02-15 - 20:55:22

Polly och jag tycker bestämt att du ska mumsa i dig den Japp:en! <3 det förtjänar du :)

Tack gumman för kramen förut!! <3 ha en mysig kväll och jädrar vilka snygga boobs du har på bilden :)

Mickan
2012-02-15 - 23:04:55

Haha inte Adam alltså :) han brukar funka rätt bra här hemma annars, speciellt med det där säriga pistolljudet han gör haha! Mm Måns är söt, duktig tjej :)

Åh de har så gudomligt mkt fint där inne nu, men 68 är ju nästa storlek och den är ju den hon har mest i så får vänta tills 74 passar :) är inget roligt att ha massa kläder liggandes i väntan tills hon kan ha dem haha :) sen kommer hon säkert inte kunna ha 74 förrän om ett par månader heller :)

Jag vill ju klä henne i allt fint på en gång :)

Va Jappen go? :) kramis

Mickan
2012-02-15 - 23:34:15

Ah vi skyller det på hans hår :) eller den där fula regnjackan han hade istället för kavaj härom dagen haha!



Åh ja det finns så gudomligt mycket! :) shoppa, shoppa, shoppa haha! Fast samtidigt vill jag ju inte hon ska se ut som alla andra bebisar (i o me att de typ bara finns Lindex här i stan) men Kappahls vårbebiskollektion är alltså to die for!!! :) å så mkt fina pojkkläder de fanns nu me :)



Ja träningen gick kalasbra, lite mör nu! Hur gick promenaden? Hoppas de inte va några fula gubbar ute!

Kram

a Lady & a Tramp
2012-02-16 - 07:09:21

URL: http://q
a Lady & a Tramp
2012-02-16 - 07:10:11

åh, en härlig uppdatering om vad som hänt hos dig!

har förkylningshuvudvärk här också, men pigg och sugen på jobba ändå säger huvudet... tills jag rör på det... hm..



ha en fin dag! kram

Sofie
2012-02-16 - 08:49:18

Hej Anna!



Jag är ofta inne i din webshop och kikar runt bland dina illustrationer under kategorin "art shop" och planerar vilken som ska hänga var och inreder i mitt huvud. I sommar ska vi bygga ett helt nytt hus och sen ska jag ha flera AvAnna illustrationer så är det bara! :D



Tycker mycket om allt du gör :)



Kram

Sofie

A
2012-02-16 - 14:24:09

Nu blev jag sugen på Japp. Tur jag ska på bio ikväll = godispåse! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: