GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

pearly

2012-02-20 | 23:18:41 | Smyckesdesign

Nej nu får jag slita mig från pärlandet och hoppa i säng tror jag.
Men det är ju så kul!
Vore underbart om jag hittade tillbaka till smyckestillverkningspassionen från 2006/2007 då jag gick helt upp i pärlandet...allt annat bara liksom blurrades ut ikring mig..kreativitet och terapi på samma gång.
Lovely.
Och 6 års samlande av pärlor, smyckestillbehör med mera har gett ett härligt gediget lager. Hittar nya skatter hela tiden just nu i mina pärlgömmor.

Kommentera 1 st

Kommentarer
Cissi
2012-02-21 - 13:26:56

Anna, jag beundrar verkligen din till synes aldrig sinande kreativitet! Blir alldeles fascinerad över att du har en sådan idérikedom och det är så mycket som blir så BRA! Detta är inget smörande utan bara min spontana reaktion när jag får se allt du skapar! Kram! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: