GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

feathers & chrystals & chains

2012-02-20 | 21:50:00 | Avanna konst/design/foto

Så där! Här kommer första släppet på de nya Avannasmyckena!
Kommer komma massor mer nu under våren och framförallt kommande veckorna.
Jag fortsätter lite med fjädrar , som jag även hade med i sommarsmyckeskollektionen.
Men det kommer även komma mer färg, mer pärlor.
Örhängen, armband och mer halsband.

Dessa halsband passar ypperigt med de mer bohoinspirerande linnena med fjädermotiv om du ju också hittar hos AVANNA, men även till de mer rockiga motiven som Today I'm wearing this.

Kommentera 1 st

Kommentarer
Julie
2012-02-21 - 12:42:27

Som jag har letat efter ett sådant här halsband! Nu kan jag bara inte bestämma mig om jag vill ha no. 2 eller no. 5..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: