GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cupcake teapot

2012-02-14 | 22:12:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag och darling har inte bytt hjärtepresenter idag som jag nämnde i ett tidigare inlägg.
Men det plingade på dörren tidigare ikväll och där stod mamma och pappa för att ge mig kram och puss och av mamma fick jag den här jättesöta kombinerade tekannan/tekoppen med cupcakemotiv! Samt en liten plåtask med choklad till Stefan som han ska få när han slutar jobbet sent ikväll.

Och vilken tur att mamma kom förbi för jag hade ju en present till henne med.

 

 

Nu ligger jag i soffan och kollar på Project Runway, mör i kroppen efter gårdagens fall neför källartrappen och efter att ha skottat bort en massa snö som vräkt ner ikväll.

Kommentera 4 st

Kommentarer
Petra
2012-02-14 - 22:30:03

vilken söt mamma du har!! :)

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen
2012-02-14 - 22:49:02

Åh vilken fin!

lisette
2012-02-14 - 23:50:32

så söt kannan var! :) passar dig utmärkt.

ELLINORAK
2012-02-15 - 01:07:55

ååååh det var superlänge sen jag kikade in här!! kul att du fortfarande håller på:) hoppas allt är bra med dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: