GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

boom-chicka-boom-chicka-boom-boom-boom

2012-02-04 | 17:25:11 | Egocentrerat&Vardagligt



Åh vilken skön lördag vi haft!
Så härligt att bara åka iväg x antal timmar, strosa lite i affärer, titta på grejer, drömma om saker till huset osv.
Vi träffade dessutom på mamma och pappa i Skövde och blev bjudna på fika♥
Mätta och belåtna efter pizza på restaurang Kryddan åkte vi hem med nytt tvspel - Soul Calibur kom aldrig igår trots förhandsbokning så vi köpte det idag så vi kan spela ikväll efter Mello, fin rosa tvättkorg, tvålar och en ny fin matta till tvrummet.
När vi kom hem hängde det dessutom två fina doftljus i en påse på dörren, present från mammahjärtat.

Nu ska jag hoppa in i duschen, stelfrusen efter snöskottning. Ska bli så härligt med Melodifestivalen ikväll, love it!
Jag har aldrig några favoriter innan så där. Tycker det är kul om man får oväntade schlagerdarlings. Som förra året blev jag ju helt betuttad i " Me and my drum" med Swingfly...fast det var ju inte Swingfly himself jag jag gillade mest utan han den där Christoffer och cheerleadergtjejerna.

Kommentera 2 st

Kommentarer
Pamie
2012-02-05 - 13:42:59

Wow vilket hår! En annan får leva med ett hår som slutat växa och samt blivit grått.

Annika
2012-02-05 - 17:24:11

Fina ögon du har :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: