GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

varmt men snyggt och smashing nog...

2012-12-15 | 15:19:12 | Egocentrerat&Vardagligt

God lördagseftermiddag blogosfären!
 Vaknade upp imorses till en liten mindre snöstorm ute ..eller nej, första gången jag vaknade var 05.14 och att nån av katterna hade bajjat under sängen..huuu..
Så efter frukost var det bara att bylsa på sig och ge sig ut och storskotta för mig och sambon.
Tog även några härliga snöbilder på Charlie.
Vl inne i värmen igen så började jag gå helt julebananascrazy!
Har pyntat lite överallt, klätt granen full med nästan alla kulor jag kunde hitta, byggt ett tomteland och tagit fram fler stakar.
Känner mig lite svältfödd på julmys efter förra årets flyttkaos i jultid så lika bra att gå all in detta år.
 
Nu har jag myst i soffan i skenet från gran och ljus och sett senaste avsnittet av Vampire Diaries..som också var juligt..episkt..sorgligt..oh my hur ska jag stå ut till nån gång i januari nu för att se fortsättningen..suck.
 
Härnäst väntar dusch och efter det ett djupdyk in i garderoberna för att se om jag hittar nåt som passar, är bekvämt, varmt men snyggt och smashing nog för en tjejkväll med drinkar och krogbesök med Mickan och Lussan. Har svullen mensbuk som grädde på moset.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia - JULKALENDER!
2012-12-15 - 15:58:04

åh så mysigt :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ
2012-12-15 - 17:42:18

Här har det regnat idag:( Inte mysigt alls:(


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: