GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

shopping är bästa medicinen!

2012-12-09 | 15:29:06 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären!
Hoppas ni har en mysig andra advent!
Jag tog en riktigt lång sovmorgon och en sen frukost framför adventsstaken tillsammans med senaste Elle..eller ja jag försökte läsa men alla ni med katter tror jag känner igen er på bilden nedan..så fort man öppnar en tidning är dom där...
 
Mamma kom förbi på lite fika och grattade mig på Annadagen - Grattis alla Annor där ute på namnsdagen!
 
Hade en jättebra dag igår med mamma i Ullared förresten. Det var mycket folk, men jag har ännu ej aldrig behövt uppleva de omryktade Ullaredsköerna nån gång jag varit där. Jag köpte flera julklappar och en del till hemmet samt hittade en tröja, några bh:ar och ett skärp till mig själv. Och en ny vinterjacka! Svart, varm och fin.
Jag mådde riktigt dåligt i bussen på väg ner med illamående, rosslig hosta och så..men det rådde shoppingen bot på..Shopping är bästa medicinen.
Vi tog en lunchpaus med varsin god kall öl också...mmm! Och lite chokladdessert med rosa strössel.
Ja det var en fin lördag med världens finaste människa ♥
 
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Leo
2012-12-09 - 20:04:54

Haha, ja klart man känner igen. Och man har ju inte hjärta att köra iväg de små liven heller. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: