GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

njuter så mycket jag kan!

2012-12-22 | 18:18:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Sen jag gick på julledigt i torsdags kväll har jag verkligen försökt att bara vara och njuta..och jag lyckas!
Visst ok, jag stresskollar mailen då och då, kollar in Shoppen..och hara bara skissat på några nya motiv och plagg..hehe..
Men igår tomtade jag runt här hemma, slog in fler klappar, tog en skumtomte då och då, pulsade hem till mamma en sväng för att julhandla lite på stan, åt mysig lunch och drack lite glögg..fick visserligen 2 kundbesök som köpte sistaminutenklappar men det är ju bara kul! Jag lagade tacos till middag, städade undervåningen, pyntade lite till och bara mös.
 
Idag har jag och Stefan haft det extra mysigt och vi har skottat , fått besök av svärföräldrarna som hade med sig fika och även mamam kom för bi en sväng. Jag och Stefan gick fram till stan i snöandet, köpte lite god middag som vi strax skall laga, ta en öl eller två och bara kolla film eller nån serie.
 
Jag har köprt på samma outfit två dagar irad..för den känns både skön, snygg men mysig på samma gång..en enkel kjol och bylsig stickad tröja.
Imorrn hoppas jag få med mig kära svägerskan fram till stan och utnyttja en 50%check på Lindex och kanske hitta en Julaftons och/eller Nyårsaftonoutfit!
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
smultris
2012-12-22 - 18:20:47

jag förstår att du trivs i den outfiten, den klär dig väldigt väl...

Linnéa
2012-12-22 - 19:53:42

Du är lika snygg som vanligt:-) å vilka himla söta koppar med fat.

Grimgoth
2012-12-23 - 09:07:02

Fan nu vart jag sugen på bullar också!
Typiskt!
riktigt snygg outfit också må jag säga. :D

Christina
2012-12-23 - 16:27:46

Vad otroligt mysigt det låter :) Hoppas du hittade något fint på Lindex :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: