GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

new years ring a ding bling bling

2012-12-31 | 16:34:04 | Egocentrerat&Vardagligt

Då har det blivit dags att hoppa in i duschen, pudra näsan och ta lite extra kajal och ögonskugga, rolla armhålorna och spruta på lite Dolce&Gabbana och hitta nån bekväm nyårsstass.
Det blir inget storfirande. Jag och Stefan ska hem till brorsan och svägerskan och gulleungarna och äta trerätters, spela sällskapsspel och skåla in nya året.
Tror det blir tredje nyåret nu vi firar tillsammans och det är alldeles lagom och perfekt.
 
Blingblinget får några ringar från egna shoppen stå för- Älskar de här YSLlookalikesen.
 
 
Förresten, en fråga..Finns det nån som faktiskt tycker att champagne är gott? På riktigt?
 
 
Snygga ringar från Avanna.se Just nu får du ju 25% rabatt med koden xmas2012.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Jeps
2013-01-01 - 03:13:09

Åh vad jag skulle vilja bli fotad av dig, synd att vi bor i skilda ändar av landet :-)

Svar: Men tack =)
Var bor du då?
Man kanske kan styra upp nåt nån gång ändå?
kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fredrik
2013-01-01 - 05:46:39

Jajemen, tycker champagne är ruskigt gott, på riktigt! Är verkligen ingen stor vindrickare, isåfall föredrar jag lite bubbel. Men öl är bäst! Hoppas på ett riktigt bra är för dig, både privat och företagsmässigt. Du är grym! Gott nytt år på dig!

Svar: Ja en riktigt god kall öl är svårslaget..och ett gott rödvin..mmm!
TAck för de fina orden!
Kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Viktoria
2013-01-01 - 12:19:08

Champagne är ju fantastisk. Är mitt förstahandsval när det kommer till alkohol - men ekonomin tillåter det inte. ;)

Svar: hmm tycker det smakar mest piss..och vitt vin och vitt vin gillar jag ju inte heller..finns det nån champagne som smakar lika gott som hmm..pommac eller champis?hihi
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jess
2013-01-01 - 12:21:54

På riktigt, champagne är gott! Inte ofta jag dricker det, men jo gott är det :)

Svar: hmm kanske inte har smakat rätt sorts champagne än då helt enkelt..?=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Liie
2013-01-01 - 14:39:12

Huga nej, jag köper inte ens champagne "bara för att man ska ha", tycker inte alls om det och det är inte värt pengarna. Skålade med en breezer jag, gick precis lika bra :) Gott nytt år Anna!

Svar: nej jag skulle aldrig köpa champagne själv heller..men bjuds det vid en nyårsskål så tar jag en klunk..och häler ut resten på marken lite så där obemärkt under ett gott nytt århurra! haha
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sandra
2013-01-04 - 01:49:38

jo! det är gott :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: