GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hope has forsaken theese lands

2012-12-05 | 19:30:53 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Sagan om ringentriologin har verkligen varit perfekt att plöja igen nu när man legat och ligger sjuk medan snölandskapet där ute bara växer och det lackar mot jul med en rasande fart.
För ja dessa filmer är inte bara episka, storslagna, mäktiga och bra - nej de har även en härlig julstämning över sig eftersom när de kom väl hade premiär kring den här tiden på året.
Och precis som när de var nya och man hade sett sista filmen på bio så känner man nu en liten tomhet i bröstet..bara för att de är så storslagna...och man gärna hade velat se mer mer och mer.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Jess
2012-12-05 - 20:02:43

Visst är det något juligt över dem, det tycker jag också. Snart kommer iaf the hobbit! Har svårt att se hur den ska vara lika bra, men ändå :)

Pelle
2012-12-05 - 20:25:40

Det är lite lustigt att jag, i mitt Facebook-flöde, får se ditt inlägg precis när jag skrivit ett eget inlägg om hur lite lust jag har att se Sagan om ringen. Oddsen på det?!

Emma Härnqvist
2012-12-05 - 21:33:03

Älskar också triologin, filmerna är nog de som jag sett överlägset flest gånger. Tur jag har en sambo som mer än gärna ser dem med :)

Jessika
2012-12-05 - 22:20:57

Jag älskar härskarringen. Jag var nog 12 år när första kom ut på bio, sen dess har ag varit fast. Kände ren lycka i hjärtat när jag fick höra talas om att de skulle göras en Bilbo också.
Jobbiga är att jag nu blev sugen på att kolla lotr, sa dock upp sex i morgon. Så det får nog vänta till helgen :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: