GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dancing queen

2012-12-26 | 21:12:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har nog verkligen lyckats med att hamna i ett skönt julelunk i år. Lyckats att nästan helt koppla bort jobb, stresskänslor, känslan av att hela tiden vara a jour-tillgänglig-uppdatera-göra nytt-göra om osv.
Jag ligger i soffan och äter då och då en ljuvlig nougatruta som mamma bakat åt mig.
Dricker vin ibland..te ibland, pimplar vatten, spelar lite Wordfeud, quizzar lite i Quizkampen och tappar för fullt i Simpsons Tapped out.. och gosar med katterna.
Mamma och jag har tagit två långpromenader igår och idag och dagens promenad måste ha varit den blötaste i mannaminne..snö, regn, snöregn, slask, megastora smältpölar. Jisses vad vått.
Men under promenaden skådade vi 3 stycken jättefina rådjur..så vackra.
 
Nu har jag en härlig tvkväll framför mig.
Fjällbacka har precis börjat och sen var det nåt program om Roxette.
Och nyss var det ett ABBAprogram.
Gillar verkligen ABBA...tror jag får ta och trycka mig ett ABBAlinne nån dag..när jag varit ledig färdigt..
Fast om jag ska vara helt ärlig tycker jag att många av ABBAlåtarna är bättre i t ex filmen Mamma Mia, än vad ABBA gjorde dom själva..
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2012-12-27 - 09:18:24

Jag tycker också att många av låtarna i Mamma Mia gör skådespelarna bättre....

Ellis
2012-12-27 - 21:44:36

Det måste ju vara Blondinbella på den övre bilden! :-) så sjukt lika!!
Bara du inte syr såna hängslebyxor till Stefan för det var nog faktiskt bland det värsta jag sett i herrmode-väg :-D Pussar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: