GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the hot and cold kind of diet

2012-08-25 | 12:13:49 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag häromdagen, gåendes till posten med enkasse med Avannapaket/ordrar, iklädd 11 Pink Baseboll Shirt
 
 
Hej på er blogosfären. Hoppas ni har en fin lördag!
 
Jag har vaknat upp med vidrigt halsont och huvudvärk så nu går jag på varmt-te-och-suga-på-isbitar-dieten.
Yey.
Jättefint väder ute för tillfället men mådde bara sämre av att sitta i solen..skit.
 
Oh well..jag har ett nytt nummer av Elle, flera olästa pocketböcker oh så ser jag ju om alla Vampire Diaries så det går nog ingen nöd på mig.
 
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Amandah
2012-08-25 - 14:46:19

Hejsan sötnos. :) Skippa thé'et, drick varmvatten med honung eller bara ta en sked honung istället mot halsen. :) Funkar bättre. :) <3

Krya på dig. <3

Svar: tack för omtanken sweetie.Men jag gillar inte honung för fem öre..så fortsätter med teet.
kramar!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Amandah
2012-08-25 - 15:23:54

haha okej. :) testa Strepsils, Zyx, Mucoangin eller Bafucin? :) Jag har haft problem med min hals sen liten, hade alltid Halsfluss eller Halsböld, så läkarna sa alltid att Thé inte är bra för halsen, då det torkar ut och vissa ämnen i Thé gör det bara värre, så då är Honung, "RIKTIGA" Halstabletter och bara varmt vatten bättre. :)

Jag fick tillslut operera bort halsmandlarna, men får ofta ont i halsen fortfarande. Då brukar jag smaska honung, 3 tsk/dag och sen blir det bra. :) Jag är inget fan av honung heller, men det hjälper konstigt nog. xD hahaha

Anna J
2012-08-25 - 19:53:31

Hoppas det går över på dig illa kvickt. Själv har jag lite ont i magen plus att jag mår illa så mina planer för lördag kväll gick om intet. Det får istället bli soffan och gamla avsnitt av Scrubs tror jag, plus te här med.

Krya på dig! Kram!

Anni
2012-08-25 - 20:45:56

Krya på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: