GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

take a walk on the wild side...sofa..

2012-08-28 | 19:03:26 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Tror Biscotti leker lite sympatisjuk med mig här i soffan större delen av dagarna.
Älskade kissen.
 
Ja horribelt dålig uppdatering här men jag mår som skräp, ligger bara här i soffan, tar nässpray, snyter mig, käkar värktabletter, hostar, sörplar te, dricker vatten, äter väldigt många Piggelinglassar och kollar på Hart of Dixie.
Men idag orkade jag stå upp så pass länge att jag hann tvätta håret i duschen så känner mig lite fräschare iaf.
Näe om man kanske skulle byta hörn på soffan nu och ligga åt andra hållet en stund..leva lite farligt liksom, ta lite chanser här i livet.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
anna (dagens skapelse)
2012-08-28 - 20:48:56

Krya på dig! och tack för tipset om Hart of dixie! Jag har plöjt elva avsnitt. Lagom på så många vis. Kram

Hanna
2012-08-28 - 22:16:57

Krya på dig!

Annster
2012-08-29 - 17:52:24

Söt! :)
Krya på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: