GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

rosa foppatofflor i modefabriken

2012-08-07 | 20:22:31 | Egocentrerat&Vardagligt

Godafton blogosfären.
Ja ni får ursäkta men jag hinner inte med så mycket mer denna vecka än att jobba jobba jobba ( skall sägas som den där skanderande hejarklacken i HippHipp).
 
Försökte dock mig på en promenad vid 18tiden tillsammans med mamma efter en sväng till posten med massa Avannapaket, men då kom typ århundradets spöregn.
Jisses vad det regnade.
 
Men vid 21tiden ska jag packa ihop jobbet för idag, göra en kanna te och äta några rutor jordgubbschooklad till Project Runway..mmm.
 
Och så hä har det sett ut lite i min egna "Project Runway"lokal /Modefabrik idag:
 
Tryckt supersnygga collegetröjor med drömfångarmotiv.
Tryck massa söta babykläder.
 
Och så här fashionabel ser jag ut om fötterna när jag står nere i källaren/tryckeriet på betonggolv..
So very very fashion .
Kommentera 1 st

Kommentarer
Amanda
2012-08-08 - 08:55:23

Hahaha, jobba jobba jobba, älskar deras hejarklack <3

Svar: jodå det ska finnas på en extrabild under varje collegetröja, iaf vad jag kan se =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: