GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Men va fasen!

2012-08-13 | 11:29:17 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu är jag mer än lovligt trött på blogg.se ! Jag har överseende med problem till och från men jag har inte kunnat logga in på två dagar snart via datorn, det enda som funkar hyfsat just nu är mobilappen. Men här går det inte att styckeindela texten och bilderna blir ju inte de bästa heller.. Suck. Söndagen tillbringades mest i solstolen med Mari Jungstedts senaste bok , läste ut den i ett sträck och vid femtiden igår hade jag och svägerskan min en plåtning.

Kommentera 3 st

Kommentarer
Stephanie
2012-08-14 - 02:10:02

Jag har också fått nog! Blir tokig! Nu ska jag sluta blogga men försöker gå igenom arkivet för att spara vissa inlägg men allt jag får fram är den där jävla kossan i servicerummet. GAH!!

johanna
2012-08-15 - 08:46:02

jag håller med! kan kossorna vänligen sluta använda min blogg som betesplats och flytta ut på landet igen?? :(

Moa
2012-08-15 - 10:09:34

hej
Jag har inga problem med blogg.se det var en gång men då feedbackade jag och sedan har det vart bra.
Sluta inte blogga jag gillar din blogg och ser fram emot nya inlägg hela tiden... Fast jag är dock dålig på att kommentera:)
keep going girl.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: