GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag vill strutta runt i high heels och känna mig chic inte sjuk

2012-08-30 | 13:30:07 | Egocentrerat&Vardagligt

poster lyx fashion chanel macaroons mode illustration modeillustration Avanna
fashion illustration: made by me finns som poster på www.avanna.se
 
Hejhej blogosfären.
Har ni en skön torsdag?
Fortsatt sjukstuga och sofläge här. Jävla förkylning.
 
Blir mycket tid att ligga här och drömma om rosa fluff och lyx, önske - och drömshopping, vackra frasiga tylliga tyger och klänningar, fantastiska bakverk, nytt härligt smink, smaskiga body lotions och butters, skulle vilja ha färska fina blombuketter i var rum, jag vill strutta runt i high heels och känna mig chic inte sjuk...
 
oh well
Kommentera 1 st

Kommentarer
jennsans
2012-09-03 - 13:56:54

trist att vara sjuk! hoppas du mår bättre nu


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: