GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

gilla gärna!

2012-08-14 | 14:33:40 | Egocentrerat&Vardagligt

Nyss hemkommen efter en udnerbar och härlig 3timmarsplåtning.
Idag körde vi smakfull elegans och lingerie med två vackra tjejer.
Så nu pulserar det i kroppen av fotolycka!
Vilket det nog kommer göra hela veckan då det är många plåtningar på G.
Imorrn ytterligare en Avannaplåtning plus en mamma+barnplåtning.
Jag och svägerskan har ju dels fotoföretaget Pollypix tillsammans - som ni kan gilla på Facebook HÄR.
Men jag kommer mer och mer satsa på fotograferandet nu inom egna företagandet också utöver Avanna Webshop...för det är plåtandet jag brinner för. Likaså svägerskan som också kommer satsa mer på eget fotograferande, så härligt med en nära vän och familjemedlem som brinner för samma saker som en själv.
 
Jag har även nu startat upp en Facebooksida för hela mitt företag, fotandet, webshoppen, illustrerandet, grafiska designen osv.
Den hittar ni HÄR och får gärna gilla !
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: