GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

försöker dölja snoret med lite bling

2012-08-31 | 16:31:52 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hejhej blogosfären.
Laddar ni för helg?
Idag är första dagen på hela veckan som jag kunnat göra annat jobb än data och administrativt jobb.
Så har stått och tryckt tygkassar, tshirts,magtröjor,collegetröjor, baseballtröjor och linnen.
Packat ordrar och printat följesedlar och fakturor och etiketter.
..och nu är jag helt slut.
Jag glömmer alltid av mellan förkylningar hur jäkla jobbig en förkylning just kan vara.
 
Nu längtar jag tills Stefan slutar sitt jobb och vi kan ta fredagskväll med goda hamburgare, kanske ett glas rött och nån film.
Vad har ni för er?
 
Och ja på bilden ovan ser ni en förkylningstrött bloggare som försökt göra sig lite fredagsfiner i blingit döskallelinne.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sascha
2012-08-31 - 18:50:18

Älskar ditt fina linne!

Sascha
2012-08-31 - 18:50:37

Älskar ditt fina linne!

Caroline
2012-08-31 - 18:53:50

Det sämsta med att vara egenföretagare är ju helt klart att ingen annan gör jobbet när man är sjuk. Tur att fördelarna är så många fler :-) Passa på och ta det lugnt nu i helgen så du är pigg nästa vecka :-) Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: