GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mitt hjärta klarar inte av mer sånt...

2012-04-11 | 08:56:46 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon och godförmiddag blogosfären.

Jag sitter här i mitt älskade kök , har på rosa radion,  lyssnar på morgonpasset, sörplar te och äter ostmacka medan jag skriver på nästa modekrönika till lokaltidningen.

Kände mig lite krasslig igår kväll så myste ner mig i soffan och hade Californication 5 marathon.

Fan. Nu har jag gjort det igen - sett färdigt en säsong på två dagar och inga avsnitt kvar suck.

Sen tror jag inte mitt hjärta klarar av fler sådana här säsongsavslutningar på den här serien. Gaah!

Nepp back to wörk! Utöver krönikeskrivande står bokföring, leverantörsbeställningar, lite maskinunderhåll och tryckande på dagens agenda.

 

Kommentera 4 st

Kommentarer
Grimgoth
2012-04-11 - 10:49:18

Man ska streckse serier, det är då dom blir som bäst, synd att en del slutar konstigt bara.

Ida
2012-04-11 - 11:33:50

Oh, no! Är inne på den nu (tror jag). Så otroligt bra serie!

Blopparna - Emmy
2012-04-11 - 13:14:21

Vilken härlig morgon du haft! Och en fullspäckad dag ser du ut att ha framför dig härlig det med! Hoppas din dag blir super bra! :)



http://bloppfashion.se

Tessan - KREATiV text I foto I design
2012-04-11 - 13:21:26

Det är farligt det där när man kör säsongsmaratons, eller har sparat ihop en massa avsnitt att kolla på en gång. Man blir ju så himla nere sen när sista avsnittet är slut och man måste börja vänta (ifall det kommer fler) eller sörja (om det inte gör det).


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: