GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kattigt värre idag

2012-04-16 | 14:07:36 | Outfits och Garderoben



Spenderar min måndag nere i min verkstad/tryckeri och printar kökshanddukar, linnen, magtröjor och tygkassar för mulla muggar samtidigt som jag hmm försöker omorganisera och om-inreda hela verkstaden så det är lite rörigt just nu, men blir nog jättefint sen. Då och då tar jag en paus utomhus i trädgården och kollar på kattpojkarna som springer och leker och verkar hitta nya kattkompisar varje dag.
Jäkligt kul att se att våra katter inte är aggressiva mot andra katter utan bara vill bli kompis och leka och till och med verkar bjuda in dom på lite torrfoderfika haha.

Älskar förresten linnet på bilden..så skönt! Den nya korta modellen på Avanna.se !
Kommentera 6 st

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie
2012-04-16 - 18:22:22

snygg !

Helén
2012-04-16 - 19:37:35

Helt allvarligt borde du satsa på att ha dig själv som modell när du fotar dina kläder för inspirationsbilder. För du har den rätta attityden att bära upp dem. Inte för att det är nåt fel på de modeller du brukar använda, du känns bara helt rätt. Lite härligt Oprah, alltid ha sig själv på omslaget. Snygga och starka tjejer måste synas!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-04-16 - 19:39:41

Helén: hah tack sweetie =)

Ska bli lite bättre på att synas mer i mina egna plagg men jag trivs ju sällan med mig själv och det går ju an när jag kan ta 50 egobilder med photobooth varav 1 blir skaplig haha



men dina ord värmer!



puss

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-04-16 - 19:40:04

Maria: tack babe!

Grimgoth
2012-04-17 - 13:13:58

Grymt snygg och snyggt!!

Me like!

Linda
2012-04-19 - 00:29:07

Riktigt cool och snygg outfit:)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: