GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I heart heart heart breakfast

2012-04-17 | 09:00:13 | Egocentrerat&Vardagligt

Igår var en sån där dag då jag bara ville ha mat, mat , mat och mer mat!
Vilket väl var ganska skönt att känna. Jag har ju mått ganska så kass psykiskt senaste tiden och haft det jobbigt och med det har matlusten inte varit den bästa.
Men igår var det alltså nästan komstant hunger och så var det en enorm längtan efter frukost redan när jag gick och lade mig och det kändes som om jag inte kunde somna fort nog så det kunde få bli morgon och jag kunde få äta macka och yoghurt och dricka några koppar te.
mmmm.
I heart breakfast!

Kommentera 7 st

Kommentarer
Anonym
2012-04-17 - 09:48:18

Onyttigt med så mkt smör och ost.. Gud!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2012-04-17 - 10:23:41

anonym: Det är inte en gnutta smör på den mackan och 1,5 halv skiva ost, så gottigt så.

Förstår dock inte vad Gud har med det att göra...?



kram på dig

Carro
2012-04-17 - 10:38:07

jag älskar också frukost :)) mäh vilken lustig kommentar från den anonyma ^^....

Carro
2012-04-17 - 11:38:46

haha ja verkligen! Jaa jag gillar mitt kommentarsfält supermycket :D Kul att du också gillade det :D

Ellinor
2012-04-17 - 20:31:04

Fin mugg! Jag har en likadan här intill mig just nu. Fick den av en kompis.. vet inte riktigt vad hon menar med att ge mig en shopoholic-mugg :-P Vet du?

Maria - Min väg till fotograf!
2012-04-17 - 21:06:25

Hej Avanna! Jag undrar om du vill vara med i mina finfina tävlingar!! Det skadar ju inget att vara med, eller hur? :D



Vinn valfri vara på runns.se eller erikasgarderob.se: http://barfotaflickan.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-for-150-kr.html#comment



Vinn öronhänge från Xenobia design: http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-fjader-oronhange-fran-xenobia.html#comment



Superlätta regler på båda tävlingarna! :D

☆ m a l i n .
2012-04-18 - 23:29:36

Haha så känner jag verkligen varenda kväll, längtar alltid som en tok efter frukosten! Det är något visst med dagens första kaffe, och en god smörgås till Nyhetsmorgon på TV :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: