GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

helgen måste få vara lyxig...

2012-04-01 | 11:03:29 | Egocentrerat&Vardagligt



Söndag och 1 april. Har ni blivit lurade?
Ny månad iaf och nya tag...men inte förrän imorrn kanske..nej helgen måste få vara just så lyxig som det är tänkt att den kanske ska vara med återhämtning, vila och ro och nöjen.
Och jag har haft en bra helg hittills med mycket värme och kärlek, känner mig lite gladare  lite lugnare.

Ja, som jag hintat lite här och var nu senaste tiden, jag har det jäkligt tungt på många sätt just nu, det är svårt och tufft. Jag kommer inte berätta om allt på bloggen, men lite kommer ni nog få veta i sinom tid.
Några av er , gulligaste läsare, har mailat och uttryckt oro och stöd och en del av er har lämnat söta kommentarer och det betyder nåt enormt och värmer när man är och har varit så bedrövat ledsen och ångestfylld som jag varit det senaste. Det betyder massor att veta att det finns folk som bryr sig helt genuint och ärligt.

..sen är jag så evigt tacksam för mina föräldrar, min pojkvän, mina svärföräldrar, min bror och svägerska och lilla brorsdotter och mina vänner särskilt Karin och Ingela som verkligen finns där i vått och torrt.


Nepp nu ska helghärligheterna fortsätta. Lek med kameran, förhoppningsvis en långpromenad, god mat, en film, lite bokläsning och skratt.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Josefine
2012-04-01 - 11:26:40

Kramar till dig finaste Anna. Hoppas att du får det lättare framöver. Kramar!

Jess
2012-04-01 - 11:42:43

Jag känner att jag vill skriva något upplyftande och peppande, men orden kommer inte riktigt till mig. Så jag skickar en cyberkram istället och hoppas att det tunga lättar för dig. Kram!

Ingela
2012-04-01 - 13:44:39

kram på dig! <3 tack för dom fina orden! det kommer bli lättare så småningom, I promise.

Linda
2012-04-01 - 15:03:11

Har tänkt på dig. Bloggdjävulen i mig har kikat in här ibland för att du kanske tänkt berätta vad som står på och vad som är fel, men gör inte det. Gör bara vad som känns rätt och så hoppas jag att du slipper ångesten. Att välja bort den är ändå alltid bäst.

Elin Atterstig
2012-04-02 - 12:26:24

Usch, det är tråkigt att höra att det inte varit/är bra. Jag hoppas också det ger sig och att det snart snart snart blir bättre! Skickar massa pepp här och glöm inte ta hand om dig. Helger av vila och kärlek låter himla fint. Kram på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: