GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fruktigt & fräscht

2012-04-06 | 09:45:48 | Egocentrerat&Vardagligt


foto: jag


God förmiddag blogosfären. Jag har börjat min långfredag med en fruktigt härlig fräsch frukost, jordgubbar, banan, bär och kesella. Yummie!

Igår spenderade jag och darling förmiddagen i trädgården och fick ihop fyra säckar med löv, gräs, mossa, pinnar och skräp. Härligt att jobba i sin egna trädgård.
Vi gick och handlad elite påskgodis, sen tog jag en promenix med mamma och sent på eftermiddagen kom mina svärföräldrar hit och vi invigde grillen som de köpte till oss tisigare i veckan.
Åh gud vad gott det var med grilat, goda tillbehör och några glas vin!
När de hade gått hem satt jag och mitt hjärta i soffan och lyssnade på massa härlig musik på Youtube i tv:n
The Who, Deep Purple, Black Sabbath, Electric Wizard, Quiet Riot, Big Elf, Iron Maiden med mer.

Idag blir det nog mest inomhussysselsättning då vädret är gaska kass. Ska ner i mitt tryckeri/verkstad och jobba litegranna.

Hur ska ni spendera långfredagen?
Kommentera 4 st

Kommentarer
Karin
2012-04-06 - 10:21:11

Vad gott:) GLAD PÅSK Anna! kram

Johanna
2012-04-06 - 11:11:27

Mmmm gott! Jag år jordgubbar till frukost idag, rena rama lyxen! ^^

Anna J
2012-04-06 - 11:37:27

Det låter som du fått en härlig inledning på den här påskhelgen. Jag ska till min syster på middag ikväll och fram till dess blir det en promenad, godisätning och bokläsning tror jag.



Glad Påsk! Kram!

Hanna
2012-04-06 - 11:50:41

Ska försöka grovstäda lite, blir aldrig gjort om man inte bara tar och gör det! :) ska faktiskt på ozzy sommar, det kommer bli väldigt skoj! Har inte sett han live och hoppas ju på att få den chansen innan det är för sent..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: