GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

top model är en guldgruva

2011-10-23 | 09:18:05 | Foto/Fotografering

Godmorgon söndag blogosfären!
Hoppas ni har en skön helg!

Under gårdagen blev det lite stros på stan med mamma, långpromenad och sen då gick jag, svägerskan och brorsan förbi en loppis där de även födde upp små minichiuahuavalpar...och ja det var en svår lördag där jag hela tiden vånglade mellan känslan att vilja ha en hund och känslan att nej jag/vi ska inte ha hund.
Brorsan och svägerskan verkar dock ha bestämt sig för att köpa en av de så underbart söta krabaterna. Åhh!
På kvällen så kom ju mina och Stefans föräldrar hit, vi bjöd på mat, vi drack vin och hade trevligt.

Svägerskan och jag plus Jessica skulle ju haft Marie Antoinette-lyx-bakverk-glamor-fashionphotoshoot idag, men det har blivit inställt.

Nu när jag hamnat i photoshootruset igen så letar jag ständig inspiration. Top Model är en guldgruva påd en fronten.
Tänk om man kunde få till nån sån här underbart härligt färgglad glassig kitschig photoshoot nån gång, så kreativt så härligt!

 

Kommentera 7 st

Kommentarer
Andrea Femerstrand - Illustratör
2011-10-23 - 10:15:33

Hah förstår att det inte är svårt att drabbas av puppy-love när man hälsar på en kull små valpar!



Vilka coola shoots. Helt ärligt så känns detta som att det hade kunnat vara en kampanj för dina plagg. Haha alla ingredienserna finns ju där, bara linnena som fattas ju.



Ha en fortsatt trevlig söndag :)



Elin
2011-10-23 - 10:30:13

Häftiga bilder, men tjejen på den översta ser ju ut att kunna gå av på mitten när som helst :/

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-23 - 10:33:37

Elin: Ja jag håller med, Jasleene som jag tror hon heter, vann väl den säsongen..väldigt smal, väldigt slim, men "skönt" ändå att de har lite olika kroppsformer allihop.

Sofia - Uddevallas största modeblogg!
2011-10-23 - 10:36:56

åååh jag älskar det avsnittet när dom håller i glass o grejer :D

Jessica
2011-10-23 - 11:04:23

Åh vad söt du är :) Ska bli spännande sen med den andra photoshooten också ^^

Kram<3

PAULINE
2011-10-23 - 13:05:37

LÄCKERT!

CrasyK
2011-10-27 - 02:28:02

Oh Dem bilderna är såå coola! håller på med en teckning med en glass just nu, man blir jue inte sugen eller så hehe!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: