GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

snart totalt mac och applefierad...

2011-10-08 | 15:22:18 | Egocentrerat&Vardagligt

God lördag på er finaste blogosfären.
Hoppas ni har det fint och najs och mys.
Jag har varit ute på långpromenad och gjort lite ditt och datt.
Svängde förbi brorsan och svägerskan - åh så fin gravidmage hon har, tänk nu ligger det en nästan helt färdigbakad bebis där inne som kan komma när som helst! Längtar så efter att få bli faster.

Gick därifrån med en present dessutom..en IPHONE! De hade uppdaterat sig och skaffat nya iphones så jag fick min brorsas gamla. Så nu ska vi se om jag får igång den och en gång för alla blir helt macifierad...lite dumt att köra med android när man har macbook och imac..


Kommentera 3 st

Kommentarer
Ida
2011-10-08 - 15:43:44

Åh, vad roligt! Jag har dock bytt från iphone till samsung galaxy s2, och android ;) Men när det kommer till dator är det mac... Känns lite dubbelmoral haha!



Ja, jag har ju inte läst bloggar sen typ i våras, bara nåt inlägg då och då, så då har det väl hunnit hända en hel del. Men, så roligt med hus! Ser fram mot att se massor med bilder o pyssel därifrån sen! :D

Kram

Jess
2011-10-08 - 17:51:04

Så roligt att du blir glad för det, är ju så lite :) Kramkram!

Mickan
2011-10-08 - 20:22:18

Åh söt du är :)

Haha kan se framför mig hur hooked du är på iphonen nu :) puss


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: