GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

October

2011-10-22 | 11:05:05 | Musik/Böcker

Härliga lördag förmiddag. Bästa tiden på veckan. Det är mörkt och ruskigt ute och inne är det så mörkt att det krävs att lampor och värmeljus är tända. Mys!
Ikväll så har vi spontanbjudit våra föräldrar/svärföräldrar hem på middag, så det kommer väl bli en del plock och städ inför det idag. Kanske hinna med en långpromenad också.

Annars sitter jag mest och gottar mig i bilderna från torsdagens photoshoot.
Redigerar medan jag lyssnar på en helt fantastisk platta, som jag upptäckte tack var min vän Jenny när vi började på Hellidens folkhögskola hösten 2002: Rosie Thomas,When we were small
Underbart vemodigt finstämt vackert kingande singer songwriter.
Så det blir mitt lördagsmusiktips om ni vill ha nåt att lyssna på medan ni höstmyser.

Kommentera 3 st

Kommentarer
Malin
2011-10-22 - 11:51:10

Åh, det ska jag lyssna in på bussen snart :) Jag är ju en riktig singer-songwritertjej, så det låter som nåt jag skulle gilla :)

PAULINE
2011-10-22 - 14:33:08

Mysigt! :)



Hoppas du får en underbar dag och att det blir en lyckad middag!

rino
2011-10-22 - 22:08:07

Lustigt, den där klänningen har jag ju just sytt!



se

http://rinosyr.wordpress.com/2011/08/03/nastan-dar/

- visst är det likt?



Ska provlyssna på henne

Ha en fin kväll


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: