GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

holy shit

2011-10-29 | 16:57:07 | Illustration/Teckning/Konst/Design



teckning: made by me

Mmmm njutit av senaste Vampire Diaries nu. Den är en helig stund för mig, då jag fäller ner markisen och släcker ner kring mig men tänder några doftljus och sen stänger dörren till tvrummet och bara njuter av programmet.

Annars sitter jag nu invirad i filt med en stor kopp jordgubbste och pennor och block samt Illustrator öppet och skissar lite. Tänkte försöka göra lite nya fräscha modeteckningar till mötet nere i Borås på onsdag.
Fasen vad lycklig jag blir om jag får detta jobb som mötet handlar om. Samt att saker och ting blir snabbt klara i så fall så jag slipper skriva i gåtor här på bloggen.
Men det har med teckning-illustration-design-mode att göra.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Emma
2011-10-29 - 17:58:31

åh, va spännande! hoppas det går bra. Lycka till =)

Karin
2011-10-30 - 08:55:48

Tack fina Anna. Självklart ska jag fortsätta blogga:) Du med hoppas jag. Beundrar att du alltid har så mkt inspiration, eller iaf ger skenet av att ha det = du är duktig:) Kramar


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: