GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fina fredag

2011-10-07 | 21:20:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Oj und phew!
Det har varit en lång men ack så trevlig nöjsam härlig fin dag med mamsi i Ullred och jag som bara skulle köpa typ fyra saker kom hem med en megastor sån där jättestor tvätt/flyttkasse.
Grejer till huset vi ska flytta till, hygienpryttlar, saker till katterna, lite presenter till Stefan, lite sköna underkläder, lite smink.
Klockan sju gick bussen, en bussrea mammas jobb anordnat och klockan sju ikväll kom vi hem.
Sen dess har det blivit dusch gos med katter och sambo och lite pizza och rödvin och så har jag öppnat mailen och loggat in på AVANNA och sett att det varit en finfin försäljningsdag medan jag varit borta samt att det trillat in lite roliga grejer via mailen...så nu känns det inte alls så ångestfyllt längre med vad jag spenderade där nere på Gekås.

Kommentera 13 st

Kommentarer
Ida
2011-10-07 - 22:30:07

VA?! Ska ni flytta till hus? :D Guuud, så roligt! Har jag helt missat. Åh, vad skojigt! :)

Gott med lite rött, önskar man fick dricka det på arbetstid ;)

Kramar!

leopardia
2011-10-07 - 22:37:56

Ser fram emot att få se bilder på vad du köpte... för det kommer väl?

Nikoninan
2011-10-07 - 23:46:42

Fick hem kameralinnet igår och huvaligen vad snygg den var!! den passade excellenté och den kommer bli ett väl använt plagg var så säker :) Tackar och bockar för det ! :D trevlig helg (:

Camilla
2011-10-08 - 08:34:58

Hoppas du får en lika bra Lördag!



Själv sitter jag här i en tjock ylle tröja eftersom vi inte köpt ny värmepump än och det bara är 18 grader inne, burr. Men nu har jag iaf satt på ett par element. Pumpen kommer om 1 1/2 vecka, hoppas det inte blir kallare tills dess



Kram

Linnéa
2011-10-08 - 09:28:57

Såååå fin bild =) snygging!!!!

leopardia
2011-10-08 - 09:55:48

och om du är på väg till sthlm nånting;

http://www.metro.se/resor/gratis-lyxrum-bara-for-bloggare/EVHkje%21iLJkqhHXdDS/



såg det här nyss... tänkte att det kanske vore nåt för dig att kika närmare på...

Elin Atterstig
2011-10-08 - 10:57:15

Måste bara säga igen: Shit vad du är snygg!

Helén
2011-10-08 - 12:50:07

Nej nu bryter jag ihop! Jag såg ju dig på Ullared! Två gånger, första gången som hastigast och andra gången kände jag mig säker på att det var du. Sen kom jag på att jag tyckte du såg lite för ung ut (vet ju att du är i min ålder). Så jag sa ingenting. Sen funderade jag på detta igen. Tänkte att om jag ser dig en tredje gång så kan jag ju faktiskt säga Anna? och om du inte svarar och jag hade fel kunde jag ju ha låtsats att jag menade nån annan =)



Åh vad tråkigt. Att man är en sån mes! Hade ju velat sagt HEJ i verkligeheten en gång. Ja även om jag inte känenr dig så tror man ju det när man läser din blogg.



Hoppas du är nöjd med shoppingen! Och ha en bra lördag. Och din blommig klänning du hade igår var skitsnygg! Kramis

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-08 - 15:36:14

Helén: haha men sötgumman då!

Va gullig du är!

Men ja du borde kommit fram och hälsat så jag kunde gett dig en stor kram ju!

Men härligt att höra så här månaden innan man fyller 30 att man ser yngre ut i alla fall =)



hittade du några fynd?krams!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2011-10-08 - 15:36:52

Elin: men tack finaste du vad gullig du är!

massa kram!!

Mette
2011-10-09 - 08:43:48

Fanns det något skoj på Gekås?

Ska dit ner i slutet av månaden!

Grimgoth
2011-10-09 - 11:05:12

Snygg bild på dig (som vanligt).

Kim
2011-10-10 - 15:28:24

Fin du e!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: