GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en värld jag för alltid vill leva i

2011-10-23 | 13:25:35 | Foto/Fotografering

Foto: Jag, Modell: Jessica Bergendahl, Mua: Michaela Bergendahl

Två bilder till från torsdagens photoshoot. Eller det är ju samma foto men i två versioner. Gillar att testa mig fram och se hur en bild ändras om den är i färg eller i svartvitt samt leka med toningar och "färgfilter eller färgbad".

Vilken tur vi hade med det underbara ljuset i torsdags medan vi fotade.

Hoppas ni inte tröttnar nu när det är så mycket fotosnack på bloggen eller tröttnar på att jag lägger upp bilder från denna photoshoot. Men bloggen började ju mycket som en fotoblogg. Fotografering är nåt jag älskat sedan mitten av 90talet då jag för första gången hade en fotolektion-då med analog systemkamera, och vi fick framkalla bilderna själva i mörkrum.
Jag entrade fotografiets magiska värld och det är en värld jag för alltid vill leva i...även om det analoga blivit digitalt och mörkrummet med fixativ och framkalningsvätskor bytts ut mot photoshop.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Cat
2011-10-23 - 14:25:11

Jag tröttnar absolut inte. Kul att se vackra bilder och få inspiration :)

Grimgoth
2011-10-23 - 14:59:31

Mycket snyggt kort.

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-10-23 - 16:24:19

Jag älskar att titta på bilder så mig gör det ingenting. :-) Vill se fler bilder.

johanna
2011-10-24 - 08:45:40

tvärtom, jag älskart! man blir så härligt inspirerad av dina bilder! :)

Chrille
2011-10-24 - 22:47:19

Tack tack tack :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: