GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

i love days like theese

2011-11-04 | 16:15:24 | Egocentrerat&Vardagligt

God fredagseftermiddag blogosfären.
Hoppas ni mår fint och har en skön helg på G!
Jag har suttit sen imorses och tecknat och skissat och illustrerat och ritat grejer åt Gina Tricot och fått iväg dessa.
Blev jäkligt nöjd och hade roligt hela processen.

Nu ska jag dock koppla bort det litegranna genom att teckna nåt "fritt" samt gå en promenad. Tror jag ska gå hem till mamma en sväng och se om vi ska gå till kyrkogården och tända Allahelgonaljus hos mormor, farmor och farfar.

..och så ska jag försöka ta helg. Men det är fan så svårt alltså med eget företag.
Ibland känner jag att jag är jättelat för att jag inte "gör nåt hela tiden" som på en fabrik..Men när jag sa det till mamma så sa hon till mig att " du jobbar ju mest av oss allihop"...och menade ju på att jag kopplar ju aldrig av eller bort utan tänker hela tiden på blogg, marknadsföring, AVANNA SHOP osv.
Företaget är med mig i hjärnan hela tiden.


...men det är tur att det alltid finns tid för te...



www.avanna.se
Kommentera 6 st

Kommentarer
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog
2011-11-04 - 16:58:27

Eller KAFFE! ;)

Ha en härlig helg sötlök!! =)

Kramar C

Moa
2011-11-04 - 17:47:37

Tänkte bara kika in och kommentera och säga att jag precis kollade igenom din webshop! Jag är grymt sugen på att beställa några plagg! :D Det var jättelängesen jag var här inne och tittade men det var kul att se att du har fått igång en egen webshop:D Jag önskar dig en trevlig helg! ;D

Maria
2011-11-04 - 22:21:22

Ah jag röstar oxå för kaffe faktiskt :)



Matildaz
2011-11-05 - 08:07:56

himla fint motiv :)

SV. Tack så mycket!

J e n n s a n s v ä r l d ♥
2011-11-05 - 16:52:53

Så fina plagg! Te är ju bäst :)

Lowa
2011-11-06 - 19:49:20

Snyggt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: